Dream On Group on moderni ja innovatiivinen myyntialan yritys, joka tarjoaa asiakkailleen monipuolisia myynnin ulkoistamisen palveluja.
Heidän tavoitteenaan on uudistaa myynnin toimialaa ja luoda olosuhteet, joissa jokaisen on mahdollista tehdä unelmista totta.
Dream On Groupin visioon kuuluu olla oman alansa rohkea suunnannäyttäjä, joka samalla pitää myös huolen omistaan. Tämä täytyi luonnollisesti tuoda ilmi myös yritysilmeessä, joten heti logon muotokielestä alkaen tehtiin selväksi, että yhteenkuuluvuus on osa tarinaa. Brändin pääväriksi valikoitui lämmin oranssi, joka symboloi energisyyttä, innostuneistuutta sekä päättäväisyyttä. Oranssia on käytetty historian saatossa myös kuninkaallisten vaakunoissa ja vaatetuksessa sekä sen on todettu vetoavan erityisesti nuoriin.
Dream On Groupin verkkosivuston tarkoituksena on erityisesti houkutella uusia tulevaisuuden myyntialan huippuammattilaisia ottamaan yhteyttä. Tästä syystä sivustolle toteutettiin lämmin ja kuvamaailmaa myöten rohkaiseva ilmapiiri, jotta kävijän kynnys yhteydenottoon olisi mahdollisimman pieni.
On tärkeää antaa hyvä kuva itsestään ja siksi kuvasimme ammattimaiset henkilöstökuvat Dream On Groupin johtoportaasta. Rekrytointi- ja valmennusjohtaja Antti Rissanen tuumasikin jälkikäteen tyhjentävästi: "Todennäköisesti paras valokuva, joka minusta on koskaan otettu!"
Tämä kaikki kannatti - vaikka yritys oli uusi, he saivat välittömästi yritysilmeen julkistamisen jälkeen solmittua mittavan diilin tunnetun asiakkaan kanssa. Tämä on erinomainen malliesimerkki siitä, miksi yrityksen ulkonäköön sekä ilmeeseen kannattaa panostaa.
"Erittäin hyvä kokemus kokemattomalle. Lopputulos on priimaa ja asiat käytiin läpi selkeästi kädestä pitäen. Meillä oli jatkuvasti tieto mitä tällä hetkellä tapahtuu ja mitä tulee tapahtumaan. Vahva suositus."
Saat silloin tällöin mailiisi ekslusiivisia tarjouksia ja timantinkovaa juttua markkinoinnista ilman jargonia. Ei spämmiä eikä muutakaan ikävää!