Asiakastarina

Maria Korpisalo

Graafinen suunnittelu/ Henkilöbrändi/ Valokuvaus/ Verkkosivusto

Maria on määrätietoinen ja ihmisläheinen yrittäjyysvalmentaja. Hän on toiminut itse neljä vuotta yrittäjänä, kymmenen vuotta esimiestehtävissä ja nyt toimii Helsingin kaupungilla yritysneuvojana. Työllään Maria haluaa vaikuttaa kestävään yhteiskuntaan ja kestävään tulevaisuuteen ja ennen kaikkea tehdä asiakkaidensa unelmista totta.

Tämä mielenkiintoinen projekti sisälsi kokonaisvaltaisen henkilöbrändin luomisen yrittäjyysvalmentaja Maria Korpisalolle sisältäen kaikki yritystoiminnan aloittamiseen tarvittavat palvelut: yritysilmeen, verkkosivut, somestrategian ja tietysti henkilökuvauksen.

Henkilöbrändikartoitus

Erottuva henkilöbrändi on tärkeä väline asiantuntijalle, joka haluaa myydä osaamistaan. Loimme Marialle kuluttajia houkuttelevan brändin, joka heijastaa hänen omia arvojaan yrittäjyysvalmentajana. Kävimme Marian kanssa läpi hänen osaamistaan, tavoitteitaan ja tyyliä, josta hän itse pitää. Henkilöbrändikartoituksen kaikki vaiheet voit nähdä "Henkilöbrändi 101" -blogiartikkelistamme.

Yritysilme

Henkilöbrändin kartoituksen jälkeen oli tärkeää, että visuaalinen ilme viestii sitä kaikkea, mitä olimme juuri kartoittaneet ja luoneet henkilöbrändin suhteen.

Brändivärit valkoinen, kultainen, hopea ja arvokas vihreä kuvaavat arvokkuutta, kehitystä, uuden alkua ja menestystä. Eleganttius ja tyylikkyys oli tärkeää, sillä tavoitteena oli erottaa brändiä monista muista yritysneuvojista. Myös logo viesti näitä samoja arvoja.

Verkkosivut

Loimme selkeät ja helppokäyttöiset brändin mukaiset verkkosivut. Varmistimme myös, että asiakas osaa itse päivittää blogia ja muita verkkosivujen sisältöjä niiden ollessa tärkeä osa yritystoimintaa.

Somestrategia

Somestrategian luominen oli Marian kohdalla isompi kokonaisuus, koska iso osa liiketoiminnasta painottuu somealustoille. Loimme strategian eritellen liiketoiminnalle ydinarvoa luovat materiaalit(videot, podcastit ja pidemmät kirjoitukset) ja markkinointikanavat (Instagram & TikTok). Näin saatiin järjestelmällinen suunnitelma, joka tukee yritystoimintaa kokonaisvaltaisesti.